آموزش را وارونه کنیم
By TINA ROSENBERG
OCTOBER 9, 2013, 11:45 AM 360 Comments
Translated by Dr. Hossein Khoshkish
Three years ago, Clintondale High School, just north of Detroit, became a “flipped school” — one where students watch teachers’ lectures at home and do what we’d otherwise call “homework” in class.
حدود سه سال پیش دبیرستان کلینتون دال در شمال دیتروید به مدرسه خود آموزی (پیش خوانی)تبدیل شد. یعنی دانش آموزان درس های معلم ها را در منزل می آموزند وبرعکس آن چه ما مشق شب می نامیم ومعمولاً در منزل انجام می
دهیم،دانش آموزان این مدرسه در حضور معلم و درکلاس انجام می دهند.
Teachers record video lessons, which students watch on their smartphones, home computers or at lunch in the school’s tech lab. In class, they do projects, exercises or lab experiments in small groups while the teacher circulates.Clintondale was the first school in the United States to flip completely — all of its classes are now taught this way. Now flipped classrooms are popping up all over.
دراین مدرسه معلمین درس های مربوطه را ضبط می نمایند ودانش آموزان با تماشای این درس ها در تلفن های هوشمندخود،کامپیوتر، ویا ابزارهای موجود در آزمایشگاه مدرسه ودر زمان مناسب در منزل یا مکان مناسب دیگربه یادگیری مطالب می پردازند. در کلاس دانش آموزان در گروهای کوچک، به انجام پروژه، تمرین و آزمایش های آزمایشگاهی در حالی که معلم برای رفع اشکال ونظارت حضور دارد می پردازند. درایالات متحده مدرسه کلینتون دال اولین مدرسه ای است که خود آموزی (پیش خوانی) به طور کامل اجرا شد–این مدرسه در حال حاضر،آموزش همه ی کلاس های خود را به این روش اختصاص برگزار می کند..
Havana High School outside of Peoria, Ill., is flipping, too, after the school superintendent visited Clintondale. The principal of Clintondale says that some 200 school officials have visited.
بعد از بازدید مدیردبیرستان هاوانا که خارج از شهرپیوریا،در ایالت ایلینویز، قرار دارد از دبیرستان کلینتون دال به دبیرستان خود آموز(پیش خوانی) تغییر روش داد . مدیر مدرسه کلینتون دال می گوید که تا کنون حدود 200 نفر ازمقامات آموزشی ازمدرسه بازدید کرده اند ..
It’s well known by now that online education is booming. You can study any subject free in a MOOC — a massive open online course — from single-digit addition to the history of Chinese architecture to flight vehicle aerodynamics.
این روش تا کنون به عنوان یک روش به روز آموزش وپرورش شناخته شده است.شما می توانید با این روش در(Massive Open Online Course) MOOC دوره های رایگان هرمطلبی را اخذ ، ویا یک دوره ازدوره های کوتاه مدت ویا دوره های بلند مدت وبا حجم انبوه مثلاً تاریخ معماری چین ویا مطلب آیرودینامیک مربوط به خودرو را اخذ ومطالعه کنید.
Courses are being offered by universities like Harvard and M.I.T. and by the teenager next door making videos in his garage. Among the best-known sources aretheKhan Academy. , Coursera and Udacity
این دوره ها دردانشگاه هاروارد وانسیتوتکنولوژی ماساچوست ((M.I.T. ارایه شده است.وهمچنین ویدیوهایی در منزل توسط جوانان ساخته ومعروف ترین آنان خان آکادمی،کورسرا و اوداسیتی می باشند.
But while online courses can make high-quality education available to anyone for the price of an Internet connection, they also have the potential to displace humans, with all that implies for teachers and students.
از آن جا که این دوره ها می تواندبا کیفیت عالی وبا هزینه فقط اتصال به اینترنت در دسترس عموم باشند، بسیار مورد توجه ولی درعین حال پتانسیل توقف نیروی انسانی به معنای معلمین ودانش آموزان هم دارند.
Like everything disruptive, online education is highly controversial. But the flipped classroom is a strategy that nearly everyone agrees on. “It’s the only thing I write about as having broad positive agreement,” said Justin Reich, a fellow at the Berkman Center for Internet and Society at Harvard who studies technology and education.
جاستین رایش، عضو مرکز برکمن که برای اینترنت و نظام اجتماعی در دانشگاه هاروارد مطالعات فن آوری و آموزش و پرورش را انجام می دهد بیان نمود که،تنها چیزی که من به عنوان داشتن موافقت بسیارمثبت می توانم در این باره بنویسم این است که: همانند هر عامل مخرب، آموزش آنلاین بسیار بحث انگیز است. اما کلاس درس به فرم خود آموزی(پیش خوانی) یک استراتژی است که تقریبا همه با آن موافق هستند.
Flipping is still in the early stages, with much experimentation about how to do it right. Its most important popularizers are not government officials or academic experts, but Aaron Sams and Jonathan Bergmann, a pair of high school chemistry teachers in Woodland Park, Colo., who wrote a book called “Flip Your Classroom: Reach Every Student in Every Class Every Day,” drawing almost completely on their own experience. It hasn’t been rigorously studied (most people cite only this one research paper.) Flipping’s track record in schools, while impressive, is anecdotal and short. But many people are holding it up as a potential model of how to use technology to humanize the classroom.
خود آموزی(پیش خوانی) در مراحل برداشتن گام های اولیه است، بالطبع نیاز به کسب تجربه های زیادی داریم تا بدانیم روش درست اجرای آن چه گونه است، مهم ترین بازدارنده ها، مقامات دولتی و کارشناسان آموزشی نیستند، اما یکی از نمونه های باز دارنده، آرون شمس و جاناتان برگمان، دو نفر از معلمان شیمی دبیرستان در وودلند پارک، کلرادوهستند، که کتابی به نام "تلنگر کلاس درس شما: رسیدن به هر دانش آموز در هر کلاس هر روز،" تقریبا به طور کامل تجربه خود را از کلاس داری آورده اند. که دراین مورد به دقت مطالعه لازم انجام نشده است که بیشتر مردم تنها به این مقاله استناد کرده اند.
روش پیش خوانی در مدارس علاوه بر اینکه مورد توجه می باشد، کوتاه و مختصر نیز هست. اما بسیاری از مردم آن را به عنوان یک مدل بالقوه می دانند که چگونه از فن آوری (تکنولوژی) در راستای سرمایه انسانی کلاس درساستفاده شود .
No school has taken flipping as far as Clintondale. It began because Greg Green, the principal, had been recording videos on baseball techniques and posting them on YouTube for his 11-year-old son’s team. Recording the content allowed kids to watch the videos repeatedly to grasp the ideas, and left more time for hands-on work at practices.
هیچ مدرسه ای به اندازه مدرسه ی کلینتون دال در سیستم روش خود آموزی (پیش خوانی)وارد نشده است زیرا گرگ گرین مدیر مدرسه برای آموزش تیم بیس بال پسران 11 ساله مدرسه، تکنیک های بازی را ضبط نمود وبر روی یو تیوپ قرار داد واین امر به بچه ها فرصت چند بار دیدن ویاد گرفتن تکنیک ها و تمرین بیس بال را در زمان های بیشتری داد.
It gave him an idea, and in the spring of 2010, he set up an experiment: He had a social studies teacher, Andy Scheel, run two classes with identical material and assignments, but one was flipped. The flipped class had many students who had already failed the class — some multiple times.
واین اقدام به ایشان ایده برگزاری مدرسه ی خود آموزی (پیش خوانی)از این روش را داد ودر بهار 2010تجربه فوق را اجرا نمود.ایشان معلم مطالعات اجتماعی به نام اندی شل داشت که دو کلاس با مواد وتکلیف های یکسان را اداره می کرد. ویکی از این دو کلاس را با روش خودآموز(پیش خوانی) تجهیز نمودکه در این کلاس تعداد زیای از دانش آموزان بودند که یک سال ویا بیشتر از یک سال از درس هاعقب مانده (به اصطلاح رفوزه) شده بودند.
After 20 weeks, Green said, Scheel’s flipped students, despite their disadvantages, were outperforming the students in the traditional classroom. No student in the flipped class received a grade lower than a C+. The previous semester 13 percent had failed. This semester, none did. In the traditional classroom, there was no change in achievement.
بعد از 20 هفته گرین بیان نمود دانش آموزان کلاس پیش خوانی شِل، برخلاف وضعیت نامساعدشان در گذشته نتیجه شان از دانش آموزان کلاس دیگر بهتر شد. هیچ کدام از دانش آموزان کلاس پیش خوانی نمره ی کمتر از C+ نگرفتند این در حالی بود که در گذشته 13 درصد دانش آموزان این کلاس تجدید شده بودند اما این ترم هیچ کدام از آنها مردود نشدند. در کلاس سنتی هیچ تغییری در پیشرفت دانش آموزان حاصل نشد.
Green drove to Okemos, outside Lansing, to meet with TechSmith, a company that made the screen capture software he used for his baseball videos. “I want to do an entire school,” he said. They said that no one had ever done an entire school.
“We have nothing to lose,” Green said.
گرین، لنسینگ را به مقصد اوک موس برای ملاقات تک اسمیت، شرکت نرم افزار ضبط صفحه نمایش که او برای ضبط ویدئوهای بیس بال استفاده می کرد، ترک کرد. گرین گفت من میخواهم یک مدرسه ی تمام عیار و بی نقص برپا کنم. آنها گفتند تاکنون هیچ کس نتوانسته چنین کاری را انجام دهد. گرین گفت: ما چیزی برای از دست دادن نداریم.
It was true. The school had been designated as among the worst 5 percent in Michigan. That year, more than half of ninth graders had failed science, and almost had half failed math. Using TechSmith’s software — donated by the company — to make videos, Clintondale’s ninth-grade teachers flipped their classes.
این حقیقتی بود، چرا که این مدرسه جزء 5%بدترین مدارس میشیگان بود،زیرا در آن سال بیش از نیمی دانش آموزان سال نهم در علوم ونیمی دیگر در ریاضی مردود شده بودند.معلمان کلاس نهم در کلاس پیش خوانی شان از نرم افزار تک اسمیت که شرکت اهدا کرده بود، برای ساخت ویدئو استفاده می کردند.
The results were dramatic: the failure rate in English dropped from 52 percent to 19 percent; in math, it dropped from 44 percent to 13 percent; in science, from 41 percent to 19 percent; and in social studies, from 28 percent to 9 percent.
نتایج چشمگیر بودند: میزان مردودیدر زبان انگلیسی از 52 درصد به 19 درصد کاهش یافته است. در ریاضیات از 44 درصد به 13 درصد کاهش یافت، در علوم از 41 درصد به 19 درصد؛ و در مطالعات اجتماعی، از 28 درصد به 9 درصد رسید.
.The next year, in the fall of 2011, Clintondale flipped completely — every grade, every class. “On average we approximated a 30 percent failure rate,” said Green. “With flipping, it dropped to under 10 percent.” Graduation rates rose dramatically, and are now over 90 percent. College attendance went from 63 percent in 2010 to 80 percent in 2012.
در پاییز سال بعد یعنی(سال2011) سیستم درسی دانش آموزان مدرسه به طور کامل در تمام مقاطع تحصیلی وکلیه کلاس ها وارد سیستم خودآموز(پیش خوانی) شد وبنا به اظهار گرین مردودی30% دانش آموزان در روش سنتی به 10% در روش جدید کاهش یافت و تعداد فارغ التحصیلان به طور چشم گیری افزایش یافتهو در حال حاضر بیش از 90 درصد می باشد. وحضور فارغ التحصیلان در کالج از 43% در سال 2010 به 80% در سال 2012رسید.
Results on standardized tests have fluctuated; they went up in 2012 and then dropped. But state education officials note that last year Clintondale had a large influx of students from Detroit, many of them from low income families (standardized test scores of poorer students tend to be lower). Three years ago 64 percent of Clintondale students were low income, and now 81 percent are. Also due to an accounting quirk, some high-achieving students had their most recent test scores counted as part of a school consortium, and not as part of Clintondale.
در نتایج آزمون هایاستانداردمتغیر و در نوسان بوده است، آن ها در سال 2012صعود کردند وسپس افت کردند. اما مسئولین آموزش و پرورش توجه داشتند که سال گذشته کلینتون دال با هجوم تعداد زیادی از دانش آموزان دیترویت مواجه بود، بسیاری از آنها از خانواده های کم درآمد بودند (نمرات آزمون های استاندارد نشان داد که دانش آموزان خیلی ضعیف به دانش آموزان نسبتاً ضعیف تبدیل شدند.). سه سال پیش 64%دانش آموزان مدرسه کلینتون دالاز دانش آموزان درآمد پایین بودند واکنون81% از این گروه هستند. همچنین باتوجه به تغییرناگهانی وضعیت مالیبرخی از دانش آموزان دستیابی به نمرات بالای خود را به عنوان بخشی از یک کنسرسیوم مدرسه به حساب آوردند نه به عنوان بخشی از کلینتون دال.
Flipping a classroom changes several things. One is what students do at home. At first, teachers assigned 20-minute videos, but they now make them shorter — six minutes, even three minutes. That promotes re-watching. The school also uses audio files and readings as homework, and uses videos from the Khan Academy, TED and other sources. Many students do not ask questions in class, worried they will look dumb. But they can watch a video over and over without fear.
در کلاس های خودآموزی (پیش خوانی) چند فاکتور تغییر می کند، از جمله دانش آموزان در منزل چه کار می کنند. در گام اول معلمین نوارهای ویدیویی20 دقیقه ایی و اکنون این نوارها به 6 دقیقه وحتی 3 دقیقه تقلیل دادند، که تماشای چند باره آن سهل شود.استفاده فایل های صوتی، وخواندنی به عنوان مطالعه در منزل واستفاده از فیلم های آکادمی خان، تد(TED) و منابع دیگر بسیاری از دانش آموزان نیاز به طرح سئوال در کلاس نمی نماید، ومقوله ای از این قبیل می تواند در مورد کنترل پیشرفت دانش آموزان نگرانی هایی به وجود آورد. ولی دانش آموزان می توانند بارها وبارها وبدون دلهره ونگرانی ودر موقعیت مناسب درس ها را مرور کند.
Jahya Dunbar, a junior, said her mother watches math videos with her. “She likes the idea of the technology,” she said. “When I ask questions, she can understand it.”
جاهیار دانبار، که تازهوارداست ،گفتمادرش با اوبهتماشایفیلمهایریاضیمی پردازد. زمانیکهمنسوالبپرسم،اومیتواندآنرادرککنند وایشاناضافه کرد"اواینایدهازفنآوریرادوستدارد."
." “Whenever I had a problem on the homework, I couldn’t do anything about it at home,” said Luwayne Harris, a senior. “Now if I have a problem with a video, I can just rewind and watch it over and over again.”
لاین هریس بیان نمود هر زمان در تکالیفم مشکلی داشتم، نمی توانستم در منزل کاری انجام دهم، ولی اکنون اگر با مشکلی مواجه شوم با دوباره ویا چند باره دیدن فیلم مشکلم رفع می شود
Especially in low-income communities, some students don’t have access to the tech they need to watch videos. Students I talked to said that about 10 percent don’t — but they easily watch at school. Just because students can watch, of course, doesn’t mean they do watch. (See the discussion page here for teachers’ advice on getting students to do homework.)
خصوصا در جامعه با درآمد کم که امکان دسترسی به سخت افزار های موجود در منزل وجود ندارند و حدود 10% دانش آموزان را تشکیل می دهند، به راحتی می توانند از سخت افزارهای موجود در مدرسه استفاده کنند . (به مبحث مربوط به معلمین برای راهنمایی انجام تکالیف دانش آموزان در مدرسه مراجعه کنید)
Robert Townsend, who teaches ninth-grade physical science, gives students a week to watch a package of videos and requires students to do brief online quizzes about the videos or take notes to show to him in class.
<روبرت تان سنت> که در پایه نهم فیزیک درس می دهد، به دانش آموزان یک هفته فرصت می دهد که ازبسته ویدیویی درسش خلاصه نویسی لازم وتست های کوتاه ونکات مهم را تهیه ودر کلاس به ایشان تحویل دهند.
RELATED
More From Fixes
Read previous contributions to this series.
Getting students to do homework is not, of course, a problem exclusive to flipping. Students who don’t watch videos are even less likely to do traditional homework problems. They may have no support or help at home or live in a chaotic house. If they get stuck on the first problem they are out of luck. Townsend said that while only half of his students did traditional homework, 75 to 80 percent watch the videos. “It’s always available to them,” he said.
“They’re used to watching. It’s the world they live in. We’re meeting them on their ground.”
وادار کردن دانش آموزان برای حل تمرین فقط مشکل روش خو دآموزی (پیش خوانی ) نمی باشد بلکه دانش آموزانی که روش را انجام نمی دهند با احتمال کمتری راغب به حل مسأله هستند. این گروه ممکن است هیچ حمایتی برای حل مسأله در منزل نداشته باشند، ویا با مواجه شدن با اولین مشکل از ادامه ی حل تمرین سر باز زنند.
بنا به اظهار <تان سند، زمانی که حدود نیمی از دانش آموزانش به روش سنتی عمل می نمودند 75%تا80% آنان فیلم ها را می دیدند.
Salman Khan, founder of the Khan academy, makes a good point in his book, “The One World Schoolhouse”: If students are going to skip homework, it’s far better to miss watching a video than to miss doing the problem sets.
سلمان خان، موسس خان آکادمی به نکته خوبی در کتابش اشاره می کند"خانه ومدرسه دنیایی واحد" اگر قرار است دانش آموزان تکالیف خود را انجام ندهند فراموش کردن تماشای یک فیلم بسیار بهتر از فراموش کردن انجام یک سری مسئله است.
This is the second and far more important shift that comes with flipped classrooms: it frees up class time for hands-on work. Students learn by doing and asking questions — school shouldn’t be a spectator sport. ”A lot of people think it just has to do with technology,” said Kim Spriggs, who teaches business and marketing. “It’s actually more time for kids to do higher-order thinking and hands-on projects. Instead of presenting the information in class and having students work on projects at home, where they don’t necessarily have support, here in class, one-on-one or in small groups, I can help them immediately.” Students can also help each other, a process that benefits both the advanced and less advanced learners.
این دومین و مهمترین مزیت کلاس های خود آموزی است که بدین ترتیب وقت کلاس برای انجام کارهای عملی آزاد می شود. دانش آموزان از طریق طرح سوال و انجام مسائل درس را یاد می گیرند. مدارس نباید به مسابقه ای ورزشی تبدیل گردند که عده ای صرفاً تماشاگر آن هستند. کیم اسپریگز استاد علوم تجارت و بازاریابی می گوید: بسیاری فکر می کنند این موضوع تنها مربوط به فن آوری و تکنولوژی می باشد. در واقع ما به زمان بیشتری نیاز داریم که کودکان بتوانند تفکرات سطح بالای خود را رشد داده و کارهای عملی انجام دهند. به جای ارائه اطلاعات سر کلاس درس و دادن تکالیف و تمرینات برای کار در منزل که ممکن است هیچ کمکی به آنان در انجامش نشود، در کلاس درس به صورت گروه های دو نفره راحت تر می توانم به دانش آموزان کمک کنم، وآن ها هم خواهند توانست به یکدیگر کمک کنند و به این ترتیب هم دانش آموزان قویتر و هم دانش آموزان ضعیف تر خواهند بود.
Flipping also changes the distribution of teacher time. In a traditional class, the teacher engages with the students who ask questions — but it’s those who don’t ask who tend to need the most attention. “We refer to ‘silent failers,’ ” said Spriggs. “Now it’s a lot harder for students to hide. The teacher can see pretty much where every student’s understanding is and how to help them. It’s a huge difference for students who didn’t seek out extra help and attention — who just sit back and keep silent.”
کلاس های خودآموزی همچنین چگونگی توزیع وقت معلمان را تغییر می دهد. در یک کلاس درس سنتی، معلم کلاس را بر اساس دانش آموزانی که سوال مطرح می نمایند، ارزیابی می کند اما در واقع کسانی که سوال نمی پرسند نیاز به توجه بیشتری دارند. اسپریگز می گوید ما با پدیده ای به نام شکست بی صدا روبرو هستیم اکنون مخفی کاری برای دانش آموزان بسیار دشوار شده است. معلمان به راحتی می توانند سطح درک و یادگیری هر دانش آموز را ببیند و روش موثری برای کمک به آنها ارائه نمایند. این امر خود می تواند تغییر گسترده ای برای آن دسته از دانش آموزان یعنی همان هایی که فقط ساکت می نشینند و کلامی حرف نمی زنند و بیشتر از این توجه و کمک بیشتری به آنها ارائه نمی شد، ایجاد نماید
Clintondale’s experience indicates that the biggest effect of flipping classrooms is on the students at the bottom. “It’s tough to fail a flipped class, because you’re doing the stuff in here,” said Rob Dameron, the head of the English department. “I used to have about a 30 percent failure rate in English – these kids come in a lot at third-grade, fourth-grade reading levels. Now, out of 130 kids, I have three who are failing — mostly due to attendance problems.”
تجربه کلینتون دال حکایت از این دارد که مهمترین تاثیر کلاس های خود آموزی برای دانش آموزان سطح پایین کلاس می باشد. راب وام رون، و این سه گروه زبان انگلیسی می گوید: خیلی سخت است که شما در یک کلاس درس خودآموز مردود شوید چون همه کارها را همین جا انجام می دهید. پیش از این در هر کلاس سی درصد دانش آموزان در درس زبان مردود می شدند، این دانش آموزان عمدتا در سطح مهارت خواندن درجه سه و یا چهار بودند. ولی اکنون تنها سه نفر از یکصدو سی دانش آموز در آستانه مردود شدن در این درس قرار دارند که علت آن نیز عمدتا، مشکل آنها برای حضور در کلاس درس عنوان شده است.
Townsend said he has seen big improvements in failure rates and in class discipline, but not in grades. “Before my average test score was D+ — now it’s C or C+,” he said. (Other teachers had a different experience, and indeed, science is the weakest subject for students at Clintondale, and across the state as measured on standardized tests.) He said he is now redoing his video lessons and adding online discussion to try to incorporate more critical thinking.
تاون سند می گوید: میزان مردودی دانش آموزان به شکل چشمگیر ارتقاء یافته است ولی وی هنوز تغییر شگرفی در نمرات ندیده است. وی خاطر نشان می کند پیش از این میانگین نمره دانش آموزان در کلاس من D+ بوده که اکنون این نمره به C یا C+ ارتقاء یافته است. (آنچه سایر معلمان تجربه کردند متفاوت بود و در س علوم، واحد درسی ای بود که دانش آموزان کلینتون دال و حتی تمام آن ایالت بر اساس آزمون های استاندارد در آن بسیار ضعیف بودند. او ذکر کرد در حال حاضر مشغول بازبینی و ضبط مجدد ویدئو های آموزشی است و به دنبال آن است که با افزودن بحث های آنلاین، بچه ها را ترغیب کند که تفکر نقادانه خود را رشد دهند.
The flipped classroom is a new experience for students — but also for teachers, who are going from “sage on the stage” to “guide on the side,” as many education writers put it. For good teachers, that’s liberating. “I have a YouTube video on subject-verb agreement that has 54,000 views,” said Dameron. “I don’t want to give that lecture every year.”
Townsend said he feels like an “educational artist” who doesn’t just talk and hand out sheets. “I can create interactive lessons and exciting content. There’s so much more time to educate!”
کلاسهای درس خودآموزی، تجربه ای جدید برای دانش آموزان است. البته این پدیده برای معلمان نیز تجربه ای تازه است چون در اصطلاح آموزشی از حالت "استاد بر روی سن" به "راهنمایی در کنار دانش آموز" بدل می شود. این پدیده نوعی آزادی برای معلمان خوب و ماهر به همراه خواهد داشت. راب دامرون می گوید "من یک ویدئو در یوتیوب در مورد بحث تطابق فعل و فاعل قرار داده ام که تا الآن 54 هزار بازدیدکننده داشته است. نمی خواهم هر سال این موضوع را دوباره تدریس کنم.تاون سند می گوید که حس می کند به یک "هنرمند آموزشی" تبدیل شده است که دیگر مجبور نیست فقط حرف بزند و بین دانش آموزان برگه توزیع کند. او می گوید "اکنون می توانم برنامه های درسی تعاملی بسازم و محتوای درسی جالبی برای بچه ها تهیه کنم. احساس می کنم زمان آموزشی ام بیشتر شده است".
Flipped classrooms require more creativity and energy from the teacher. “You are off your chair the entire hour and walking around,” said Dameron. “Lots of teachers who aren’t really good teachers are resistant to this — they like to build time into the day when kids are working to do their taxes or catch up on email.”.
The most serious critique of the flipped classroom is that it’s not a big enough change. One variation that goes further gives students more responsibility for their own learning, while personalizing education — meeting each student at her own level. In my next column in two weeks, I’ll report on this and other ways teachers are using the flipped classroom.
لازمه ی کلاس های خود آموزی (پیش خوانی) خلاقیت انرژی گذاشتن بیشتر دبیران است. دامرون می گوید "به این ترتیب شما تمام ساعت، از جای خود برمی خیزید و در کلاس حرکت می کنید. بسیاری از معلمانی که نمی توان آنها را معلم نامید در مقابل این امر مقاومت می کنند. آنها مایل هستند به گونه ای سر بچه ها را گرم کنند تا حساب و کتاب هایشان را انجام دهند و یا ایمیلشان را چک کنند.
مهمترین انتقاد وارده بر کلاس های درس خود آموزی (پیش خوانی) این است که تغییرات ناشی از اجرای آنها به اندازه ی کافی بزرگ و گسترده نمی باشد. یک تغییر دیگر در سیستم کلاس ها، مسئولیت بچه ها را برای یادگیری بیشتر می کند و در عین حال فرآیند آموزشی را به نوعی فرآیند فردی و شخصی بدل می کند و برای هر دانش آموز بر اساس سطح خودش برنامه ریزی می کند. دو هفته ی آینده در این قسمت من به بحث درباره ی این موضوع و سایر روش های بکارگیری کلاس های درس خودآموزی (پیش خوانی) توسط معلمان خواهم پرداخت.
Join Fixes on Facebook and follow updates ontwitter.com/nytimesfixes. To receive e-mail alerts for Fixes columns, sign up here.
Tina Rosenberg won a Pulitzer Prize for her book “The Haunted Land by Tina Rosenberg.” She is a former editorial writer for The Times and the author, most recently, of “Join the Club: How Peer Pressure Can Transform the World